خواص فوق‌العاده آلوئه‌ورا

جمعه 7 فروردین 1394

+0 به یه ن

آلوئه‌ورا به خاطر داشتن پروتئین کلاژن و ویتامین E باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می‌گردد. برای درمان ترک‌های پوستی و علی‌الخصوص اگزمای دور چشم موثر می‌باشد. با رساندن اکسیژن بیشتر به سلول های پوست سبب ترمیم بافت پوست میگردد. دارای خواص ضد سوختگی بوده و از آن در کرم ضد آفتاب استفاده می‌گردد. سلول های مرده پوست را از بین میبرد و سلول های جوان را جایگزین میکند و پوست را تازه و درخشان میسازد. مانع از پیری پوست و چروک آن میگردد و در کرم ضد چروک به کار می‌رود. لکه های پوستی را کم رنگ می‌کند و لکه های سر سیاه را نیز از بین می‌برد. برای رفع بیماری قارچی ترک بین انگشتان پا استفاده می‌گردد. به عنوان پاک کننده پوست به کار می‌رود و ضمنا اثر خنک کنندگی بر روی آن دارد.

جهت استفاده از خواص بی‌شمار آلوئه‌ورا بر روی پوستتان و جلوگیری از پیری و چین و چروک آن، استفاده از کرم آلوئه‌ورا با برند معتبر یارله با قیمتی بسیار مناسب به شما پیشنهاد می‌گردد.

یکی از راههای کنترل و درمان کم پشتی موی سر استفاده از آلوئه‌ورا  است. آلوئه ورا دارای آنزیمهایی می‌باشد که محرک برای تولید و رشد موهای جدید هستند. عملکرد آن به این صورت است که سرعت جریان گردش خون را افزایش داده و در نتیجه پاپیلای پوستی (ریشه موی سر) را فعال و سبب افزایش تغذیه فولیکول‌های مو می‌گردد بنابراین در شامپو تقویت کننده مو به کار می‌رود.

علاوه بر این آلوئه ورا خواص ضد باکتریایی و قارچی نیز دارد که مانع از ایجاد شوره سر می‌گردد، و در شامپو ضد شوره استفاده می‌گردد.

 این گیاه برای کنترل عفونت‌های قارچی همانند بیماری کچلی نیز مفید است.

برای برخورداری از خواص فوق‌الذکر، استفاده از شامپوهای یارله به شما خواننده گرامی توصیه می‌گردد. شامپو آلوئه‌ورا علاوه بر داشتن عصاره این گیاه دارویی غلیظ و با صرفه است و قابل مصرف روی پوست و موی سر بوده و به علت قیمت پایینی که دارد بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد.





بؤلوم : یازار : 0 باخیش