معرفی ریتال

جمعه 7 فروردین 1394

+0 به یه ن

از زمان شروع به کار ریتال، این شرکت همواره در تلاش برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مرجع های تامین ‏کننده تابلو، توزیع قدرت، کنترل آب و هوا، زیرساخت‏های فناوری اطلاعات، نرم ‏افزار و خدمات پشتیبانی بوده و تا امروز این شرکت به بهترین مرجع در این زمینه تبدیل شده است. شعار ریتال نیز بر همین موضوع اشاره دارد:
Rittal – The System.
Faster – better – worldwide.

مختصری راجع به تابلوهای ضد انفجار ریتال:
تابلوهای ضد انفجار (EX) ریتال در مناطق دارای خطر انفجار و آتش سوزی استفاده می شود. ویژگی بسیار مهم تابلوهای ضد انفجار مقاومت آن ها در برابر شرایط سخت و نامناسب محیطی می باشد. تابلوهای EX شرکت ریتال دارای استاندارد ATEX بوده و قابل استفاده در Zone22، Zone21، Zone2، Zone1 می¬باشند. درجه حفاظتی تابلوهای ریتال IP56 و IP66 و قابل استفاده در دمای 20- تا 80+ درجه سانتیگراد می¬باشد.

مختصری راجع به تابلوهای ایستاده شرکت ریتال:
تابلوهای ایستاده ریتال که با نام TS8 شناخته می شوند، از نظر سادگی و کیفیت راه حلی کامل و مقرون به صرفه ارائه می کنند. فرآیند ساخت تابلوهای ریتال بسیار پیشرفته بوده و برروی سطح آن از پوشش ضد خوردگی و رنگ پودری استفاده می شود. این تابلوها قابلیت گسترش از 4 طرف را داشته و دارای متعلقات زیادی برای نصب می باشد. تابلوهای TS8 ریتال در دو نوع رنگ شده و استینلس استیل موجود بوده و در ابعاد مختلف با درجه حفاظتی IP55 مطابق با استانداردهای bureau، lioyds، vde، tuv، csa، ul می باشد.

­­منبع: سایت آلینداس




بؤلوم : یازار : 0 باخیش